رویدادها آرشیو خبر ها
تمرینات روز گذشته ساری را فریب داد!

تمرینات روز گذشته ساری را فریب داد!

مائوریتزیو ساری که تیم اش دومین شکست را طی هفته های اخیر برابر لاتزیو تجربه کرده در سخنان پایان بازی ضمن تاسف از نتیجه به دست امده در این بازی تاکید کرد که هنوز پنج ماه زمان برای خوب بازی کردن و نتیجه گرفتن هست.

 

تصور من این است که کنترل بازی را از دست ندادیم، اما در دقایقی از نظر جسمی و فکری با تخلیه انرژی روبرو شدیم، خب این می تواند در چنین شرایطی از طول فصل روی دهد، در این بازی آن انگیزه و انرژی لازم برای تمرکز در بازی را از دست دادیم، در دقایقی تحت فشار بودیم و به دنبال گل تساوی که گل سوم را دریافت کردیم و اگر ضربه ایستگاهی را در آن دقیقه خوب زده بودیم شرایط به گونه دیگر بود.

 

دشلیو در سمت راست

 

دشیلیو همیشه در جناح راست بازی کرده و من او را در جناح چپ هم بازی دادم چون در این منطقه هم خوب بازی می کند در شرایط خوبی بود.

 

سه مهاجم

 

این گروه بازی خودشان را به خوبی انجام دادند اما همان طور که گفتم در شرایطی هستیم که انرژی و قدرت بدنی بازیکنان کمی کاسته شده و می توان خستگی را احساس کرد.

 

نتیجه و تاثیرگذاری

 

همان طور که گفتم برای ما خوشایند نیست که دیداری را از دست می دهیم و در ان برنده نمیشویم. اما هنوز پنج ماه دیگر برای بازی کردن و نتیجه گرفتن زمان هست، نمی بینم که این بازی و این لاتزیو به روند بازی ها تاثیرگذار باشد.

 

لاتزیو

 

در شرایط و دوران خوبی است، اعتماد به نفس بالایی گرفته و نیازی به تزریق انرژی و انگیزه بیشتر ندارد چون شرایط خوبی هستند.

 

خستگی بازیکنان و فاصله زمانی برگزاری دیدارها

 

تمرینات روز گذشته مرا تحت تاثیر قرار داد شاید بهترین تمرین فصل بود به من احساسی داد که این تیم خواهد درخشید شاید واقعیت نداشت. من و همکارانم تصمیم به تغییراتی دادیم و شاید واقعا روز گذشته تمرینات اش حقیقی نبود. خب برنامه بازی های اینگونه بود و ما باید موفق بشویم که در بازی های اینده از این سختی نحوه برنامه ریزی بازی ها بگذریم.

 

سه جام

 

خب همیشه از فتح سه گانه صحبت است اما یکی از انها در حال حاضر از دست دادیم و این تلخ است اما ما اینده و راه پیش رو را می بینیم و ناراحتی و گریه کردن مشکلات را حل نمی کند.

 

لاتزیو می تواند گربه سیاه تلقی شود؟

 

من همیشه قبل از این برابر لاتزیو برنده بودم و با توجه به ماه های اینده و شرایطی که روی خواهد داد نمی توانم این دو بازی را مد نظر بگیرم، انها در لحظات فوق العاده ای قرار دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: